Společnost Europea Distribution oznámila, že má za sebou první rok provozování nového obchodního modelu komisního prodeje. Ten aplikuje na značky Crono, C-Print, CQpoint.
Toto období bylo ve znamení budování silné partnerské sítě, která ke dnešnímu dni čítá více než 70 poboček, uvedla Europea Distribution v oznámení.
„Zákazník si může vzít zboží přímo na sklad a může s ním libovolně disponovat, aniž by mu bylo fakturováno. Nevzniká mu tak starý sklad a zbytečné náklady na produkty v jeho prodejně. Za zboží zaplatí až poté, co ho prodá. Zákazníky pravidelně navštěvují naši obchodní zástupci a kontrolují a doplňují jejich sklad,“ vysvětlil prodejní model pro ChannelWorld, Jan Raj, obchodní ředitel Europea Distribution.
Dále Jan Raj uvedl, že v nákupních cenách k prodejcům přistupuje distributor individuálně, včetně cen nebo podpory prodeje tohoto zboží, to mu má umožnit využít jejich potenciálu.
„A pokud jde o nákupní ceny, cenotvorbu přizpůsobujeme výkonu a možnostem zákazníků s ohledem na konkurenční produkty,“ dodává Raj.
Značka Crono pokrývá periferie, příslušenství a komponenty pro PC, C-Print pokrývá spotřební materiál a CQpoint pak routery a switche.
Zdroj: ChannelWorld, Europea Distribution