Ze společnosti Et Netera je nyní Etnetera. Firma po patnácti letech působení na trhu vypustila ze svého názvu mezeru a nyní jej namísto dvou slov tvoří jediné. Se změnou názvu přichází i změna loga.
Proces oživení vizuální identity začal již zhruba před rokem, kdy prý firma poprvé začala vážně uvažovat o změně loga.
„Spouštěčem bylo rozšíření společnosti o samostatnou divizi Etnetera Activate zaměřenou na pokročilou webovou analytiku a rodící se další spin-off projekty jako Etnetera Electronics,“ uvádí firma ve zprávě pro média.
Ze spolupráce s agenturou AnFas vzešlo nové logo. Jeho základem je stylizovaný symbol ampersandu spojený s názvem firmy nyní již bez mezery a zrcadlení písmen.
Název firmy je jedinou pevnou částí loga. Samotný symbol ‚&‘ bude prý firma užívat při různých příležitostech v odlišných variantách.
„Nechtěli jsme korporátní logo manuál, který zůstane v šuplíku, ale živý koncept pro živou firmu, se kterým si budeme moci hrát a upravovat ji podle potřeb a příležitostí,“ uvedl ve zprávě pro média Martin Holečko, spoluzakladatel firmy a duchovní otec popisovaných změn.
Zdroj a úvodní foto: Etnetera