Eset zveřejnil zákaznické hodnocení technické podpory

1. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
Eset nabízí svým zákazníkům možnost vyjádřit se ke svým zkušenostem s technickou podporou společnosti. Výsledky hodnocení jsou nyní veřejně dostupné.

Společnost Eset zpřístupňuje v rámci zvyšování transparentnosti svých služeb hodnocení spokojenosti zákazníků s technickou podporou. Spokojenost zákazníků s podporou, a to jak celkovou, tak podle tří dílčích parametrů (Rychlost odpovědi, Celková doba řešení a Srozumitelnost), je k dohledání na stránkách podpory.

Online hodnocení probíhá od 1. 7. 2013 a zákazníci od té doby vystavili 4005 hodnocení technické podpory Esetu, z toho 3445, tedy 86 %, dalo supportu nejvyšší známku.

Podporu považujeme za naši klíčovou konkurenční výhodu. Od zpřístupnění dat o spokojenosti zákazníků si slibujeme, že k otázce kvality podpory přitáhne pozornost potenciálních zájemců o bezpečnostní řešení," uvedl Martin Jonáš, vedoucí technické podpory Esetu.

Hodnocení spokojenosti se týká elektronicky zadaných požadavků a probíhá tak, že po uzavření případu systém po sedmi dnech posílá pozvánku k zhodnocení s linkem na hodnotící formulář.

Zdroj: Eset

Čtěte dále

Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT