Společnost Eset zpřístupňuje v rámci zvyšování transparentnosti svých služeb hodnocení spokojenosti zákazníků s technickou podporou. Spokojenost zákazníků s podporou, a to jak celkovou, tak podle tří dílčích parametrů (Rychlost odpovědi, Celková doba řešení a Srozumitelnost), je k dohledání na stránkách podpory.
Online hodnocení probíhá od 1. 7. 2013 a zákazníci od té doby vystavili 4005 hodnocení technické podpory Esetu, z toho 3445, tedy 86 %, dalo supportu nejvyšší známku.
„Podporu považujeme za naši klíčovou konkurenční výhodu. Od zpřístupnění dat o spokojenosti zákazníků si slibujeme, že k otázce kvality podpory přitáhne pozornost potenciálních zájemců o bezpečnostní řešení," uvedl Martin Jonáš, vedoucí technické podpory Esetu.
Hodnocení spokojenosti se týká elektronicky zadaných požadavků a probíhá tak, že po uzavření případu systém po sedmi dnech posílá pozvánku k zhodnocení s linkem na hodnotící formulář.
Zdroj: Eset