V rámci nové prémiové podpory bude speciální tým Esetu schopen zasáhnout s využitím bezpečnostních řešení Eset v kritické situaci do dvou hodin, uvádí výrobce.
Zákazníci budou moci využít specialisty společnosti Eset 24 hodin denně, 7 dní v týdnu po celý rok.
„Se službou Eset Premium Support budeme schopni řešit bezpečnostní problémy ještě rychleji a mnohem efektivněji, a to s pomocí softwaru Eset a našich kvalifikovaných odborníků,“ uvedl v oznámení Ignacio Sbampato, obchodní a marketingový ředitel společnosti Eset.
Služba má firmám ušetřit část nákladů na IT i kapacitu interních IT zdrojů.
Reakce podpory v řádu hodin
Reakční dobu u kritických případů Eset stanovil na dvě hodiny (standardně je jeden pracovní den). Závažné případy budou řešeny v průběhu čtyř hodin.
Tato služba je k dispozici nonstop (standardní podpora omezena na pracovní dny). Klient může taktéž sledovat historii podpory a získá prioritu na lince zákaznické podpory pro rychlé řešení problémů IT bezpečnosti.
Dále mohou zákazníci využít asistence techniků při důležitých aktualizacích, instalaci servisních balíčků nebo migracích produktů společnosti Eset. Více informací naleznete na webu www.eset.com/business/services/premium-support.
Zdroj: Eset