Jedná se zejména o nový design krabic domácích produktů, produktové karty, redesign loga a nový firemní slogan „Enjoy Safer Technology“. V duchu tohoto hesla podpořil ESET jako hlavní partner populárně-vědecký experiment Stratocaching.
Nová firemní identita společnosti ESET vystihuje vizi a firemní hodnoty vyjádřené sloganem „Enjoy Safer Technology“. Pro ESET partnery z této změny vyplývá v první řadě možnost využít marketingové a PR zdroje spojené se strategií značky a systematická podpora značky s konzistentním sdělením. Na straně druhé to u partnerů vyžaduje aktualizaci všech reklamních materiálů, vizuálů krabic s uvedením ESET Smart Security 7 a ESET NOD32 Antivirus 7 a logotypů v dokumentech a na webech určených pro zákazníky.
ESET nabízí více druhů partnerství, která jsou rozlišitelná mimo jiné logem. Proto nyní existuje i více možností společného umístění log. Nová pravidla stanovují způsob, jak umístit logo ESETu ve vztahu k různým typům partnerských log. Čtyři různé příklady velikostí znamenají vyváženost mezi značkou ESET a partnera, a je žádoucí je důsledně dodržovat.
Aktuální materiály na podporu obchodních činností a získávání nových zákazníků si můžete stáhnout či objednat prostřednictvím Partnerského portálu ESET v sekci marketing. Najdete tam především reklamní materiály, letáky, inzeráty či on-line bannery pro podporu vašeho prodeje. Dále také materiály pro promo akci 3 roky za cenu 2, která je prodloužena do 31. prosince 2013.
Projekt Stratocaching – na dotek vesmíru
Společnost ESET v duchu svého nového sloganu „Enjoy Safer Technology“ jako hlavní partner podpořila populárně-vědecký experiment a zároveň hru pro širokou veřejnost s názvem Stratocaching. Jeho vrcholem bude 16. listopadu vypuštění speciálního stratosférického balonu (dropionu) z Prahy-Libuše s nákladem 10 GPS modulů (stratokeší) do výšky 30 kilometrů.
Princip hry vychází z populárního geocachingu, na rozdíl od klasické předlohy ovšem úlovky připomínající javorová semínka spadnou na zem přímo ze stratosféry a jejich nálezci budou odměněni pořadateli soutěže věcnými cenami. Až do okamžiku, kdy balon vypustí ze stratosférické vrstvy svůj náklad, budou moci soutěžící tipovat oblast dopadu „kešek“ a dropionu. Poté budou souřadnice dopadlých modulů zveřejněny na mapě a registrovaným hráčům budou zaslány e-mailem či sms. Kdo „kešku“ a dropion najde, vyfotí na místě dopadu a zaregistruje její unikátní kód, získá odměnu. Mezi desítkou modulů budou hned tři ESET stratocache s označením ESET Go.Explore.
Zapojte se také a vyhrajte skvělé ceny! Stačí být fanouškem facebookového profilu "Nemáme rádi viry" a tipovat v aplikaci lokalitu, kam si myslíte, že může dopadnout stratosférický balón (tzv. dropion). Deset nejpřesnějších soutěžících získá ceny od společností Citroën a ESET.
Více o projektu na http://stratocaching.idnes.cz/.