Společnost Eset Software oznámila, že od 1. 6. 2013 rozšířila služby technické podpory poskytované českým uživatelům jejího bezpečnostního softwaru.
Jednou z novinek je Eset Antivirová ambulance na Praze 7, kde technici společnosti Eset Software odstraní zdarma záškodnické programy z infikovaných osobních počítačů či mobilních zařízení, které jim zákazníci přivezou. Podmínkou je pouze nainstalované bezpečnostní řešení Eset s platnou licencí.
Dále Eset zavádí víceúrovňovou technickou podporu. Zdarma je pro jeho zákazníky s platnou licencí poskytována po telefonu v pracovní dny nově od 8:00 do 20:00.
Došlo tedy k rozšíření její pracovní doby až do večerních hodin. „Eset se tímto krokem snaží reagovat na potřeby běžných zákazníků, kteří se vracejí ze zaměstnání často až po 18. hodině,“ uvedla firma v tiskové zprávě.
Pokud požadavek zákazníka nelze vyřešit telefonicky, přichází na řadu druhá úroveň technické podpory poskytovaná přes internet. Pomocí vzdáleného připojení přímo k počítači zákazníka mohou technici společnosti Eset řešit požadavky na dálku.
Eset vyšle technika k zákazníkovi
V některých případech Eset vyšle technika za zákazníkem. Nutnost osobního zásahu vyhodnotí sám technik, pokud problém nelze vyřešit na dálku přes telefon, e-mail, diskusní fórum anebo vzdálené připojení.
Osobní návštěvu technika nabízí Eset Software i firemním zákazníkům prostřednictví služby Eset Servisní zásah. Tuto službu mohou nyní nově využívat zákazníci i bez nákupu nové licence. Čerpání služby je možné jednou ročně.
Eset počítá s až čtyřmi hodinami práce svého technika u zákazníka, v rámci kterých je možné poskytnout konzultace a školení, provést ukázkové instalace produktů anebo odstranění záškodnických programů z infikovaných počítačů.
Další informace o službách technické podpory, které aktuálně společnost Eset Software nabízí svým zákazníkům s platnou licencí, zájemci naleznou na www.Eset.cz/cz/normalni-svet.
Zdroj: Eset Software