Eset rozšiřuje služby technické podpory pro české zákazníky

6. 6. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: ESET Software
Eset Software ve svém pražském pracovišti odstraní svým zákazníkům záškodnické programy z jejich počítače zdarma. Jaké další novinky si Eset pro české zákazníky připravil?

Společnost Eset Software oznámila, že od 1. 6. 2013 rozšířila služby technické podpory poskytované českým uživatelům jejího bezpečnostního softwaru.

Jednou z novinek je Eset Antivirová ambulance na Praze 7, kde technici společnosti Eset Software odstraní zdarma záškodnické programy z infikovaných osobních počítačů či mobilních zařízení, které jim zákazníci přivezou. Podmínkou je pouze nainstalované bezpečnostní řešení Eset s platnou licencí.

Dále Eset zavádí víceúrovňovou technickou podporu. Zdarma je pro jeho zákazníky s platnou licencí poskytována po telefonu v pracovní dny nově od 8:00 do 20:00.

Došlo tedy k rozšíření její pracovní doby až do večerních hodin. „Eset se tímto krokem snaží reagovat na potřeby běžných zákazníků, kteří se vracejí ze zaměstnání často až po 18. hodině,“ uvedla firma v tiskové zprávě.

Pokud požadavek zákazníka nelze vyřešit telefonicky, přichází na řadu druhá úroveň technické podpory poskytovaná přes internet. Pomocí vzdáleného připojení přímo k počítači zákazníka mohou technici společnosti Eset řešit požadavky na dálku.

Eset vyšle technika k zákazníkovi

V některých případech Eset vyšle technika za zákazníkem. Nutnost osobního zásahu vyhodnotí sám technik, pokud problém nelze vyřešit na dálku přes telefon, e-mail, diskusní fórum anebo vzdálené připojení.

Osobní návštěvu technika nabízí Eset Software i firemním zákazníkům prostřednictví služby Eset Servisní zásah. Tuto službu mohou nyní nově využívat zákazníci i bez nákupu nové licence. Čerpání služby je možné jednou ročně.

Eset počítá s až čtyřmi hodinami práce svého technika u zákazníka, v rámci kterých je možné poskytnout konzultace a školení, provést ukázkové instalace produktů anebo odstranění záškodnických programů z infikovaných počítačů.

bitcoin školení listopad 24

Další informace o službách technické podpory, které aktuálně společnost Eset Software nabízí svým zákazníkům s platnou licencí, zájemci naleznou na www.Eset.cz/cz/normalni-svet.

Zdroj: Eset Software

Čtěte dále

Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT