Česká pobočka společnosti Eset představila novou podobu svých internetových stránek. Web eset.cz nyní podle společnosti nabídne lepší strukturu obsahu, usnadní orientaci a má rychlejší načítání na všech platformách.
Nasazení nové podoby webu se podle Esetu téměř okamžitě projevilo na chování návštěvníků. Konverzní poměr u neplacených návštěv oproti dokončeným objednávkám se zvýšil o o 15 % a přehlednější obsah snížil zátěž zákaznické podpory.
Interní tým pracovat na nové podobě webu od listopadu 2016. Stránky jsou podle Esetu bezpečnější, mají jednodušší navigaci, umožnují rychleji najít požadované informace a automaticky zobrazují nový obsah z blogu Dvojklik.cz a databáze znalostí.
„Jako druhý krok v dlouhodobém plánu máme před sebou vývoj nové verze elektronického obchodu, aby dokončení objednávky bylo opět co nejsnazší a co nejvíce intuitivní,“ uvedl manažer on-line marketingu českého Esetu David Krištof.
Zdroj: Eset