Epson uvedl novou značku pro tisková média

19. 11. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Epson uvedla novou značku tiskových médií Signature Worthy pro obor výtvarného umění a fotografie. U kterých distributorů ji seženete?

Epson: tisková média Signature WorthyEpson reagoval na poptávku zákazníků po speciální řadě médií pro oblast umění a fotografie zavedením značky Signature Worthy. Výrobce nabízí pod značkou svá nejkvalitnější řezaná média (archy a listy).

Díky kvalitě našeho obrazu a možnostem digitální grafiky máme dobré jméno a jsme přesvědčeni, že nová značka Signature Worthy pomůže posílit naši vedoucí pozici v oblasti reprodukce fotografií a výtvarného umění vysoké kvality”, uvedl v tiskovém oznámení Marco van Niekerk, senior product manager společnosti Epson.

Nabídnout je zákazníkům můžete k tiskovým řešením Epson Stylus Pro a inkoustům UltraChrome a navýšit tak marži svého prodeje.

Distribuci zajišťují v České republice společnosti AT Computers, eD system Czech, Lama Plus, na Slovensku AT Computers SK, eD system Slovakia a Lama Plus Slovakia. Kontakty naleznete ve vyhledávači distributorů (nejprve se přihlašte).

Zdroj: Epson, ChannelWorld

Čtěte dále

ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference