Společnost Epson na veletrhu ISE 2015 představí nový program poradenských služeb, servisu a podpory.
Program CoverPlus365 má zákazníkům poskytnout přímý kontakt s vyškolenými odborníky společnosti Epson, kteří jim poskytnou informace a potřebnou podporu.
Má jít o komplexní služby od poradenství před samotným prodejem až po pomoc při instalaci a systémové integraci.
Služba dále umožňuje zákazníkům získat do zásoby náhradní produkty (projektory, lampy nebo filtry) např. pro kritická zařízení pro chod firmy. Reselleři ji budou moci prodávat spolu sprodukty.
„Program CoverPlus365 zákazníkům zajišťuje mimořádnou schopnost reakce na servisní požadavky a pomáhá nám posílit naši rostoucí reputaci poskytovatele nesrovnatelné podpory a pomoci na trhu s audiovizuálními zařízeními,” uvedl v oznámení Roman Vejražka, business account manager společnosti Epson Europe, zodpovědný za projektory v České republice a na Slovensku.
Epson, který provozuje více než 370 servisů projektorů v 63 zemích, zkoušel program nejprve ve Velké Británii a nyní jej nabízí po celé Evropě.
Tým Epsonu dále zákazníkům nabízí školení a poradenské služby v oblasti rozpoznání a řešení případných problémů.
Tým elektronických služeb společnosti Epson poskytuje zákaznickou podporu prostřednictvím chatu, telefonu, e-mailu a sociálních sítí.
Zdroj: Epson