Společnost EMC oznámila, že rozšiřuje možnosti spolupráce se svými distribučními partnery. Nově se chce více zaměřit na základní segment v regionu EMEA, tj. produkty v cenové hladině do 5 000 do 25 000 dolarů.
Pro zvýšení prodeje v tomto segmentu EMC zavedlo zjednodušený systém vytváření cenových nabídek, představilo nové produkty a spustilo nový program pobídek. Distribučním prodejcům mají tyto novinky přinést větší volnost při prodeji zákazníkům a zároveň příležitosti vytěžit více z většího objemu prodeje.
S cílem zjednodušit cyklus obchodu EMC svým distributorům nově umožňuje okamžitě vytvářet cenové nabídky bez nutnosti registrace každé zakázky. Tato inovace má zkrátit prodejní cyklus a poskytnout prodejcům větší kontrolu nad celým procesem.
Zmíněné stimulační prvky zahrnují:
-
Pobídky pro prodejce – Po dokončení tří úspěšných zakázek prodejci obdrží odměnu ve výši 300 dolarů za každou realizovanou zakázku (zpětně od první zakázky). Navíc, jestliže prodejce překročí 50 % svého prodejního cíle a stane se nejúspěšnějším ve svém regionu, získá jako odměnu zapůjčení sportovního vozu na celý víkend.
-
Pobídky pro distributory – Distributorům bude prostřednictvím formuláře Goal Acknowledgement Form určen kvartální prodejní cíl. Pokud tento plán překročí, budou odměněni slevou na realizované prodeje.
Do tohoto programu jsou zahrnuta úložná řešení EMC VNXe, model VNX5100 a základní produkty pro zálohování a obnovu DD160 a DD620.
Kromě nich EMC představilo také dva nové produkty: DD2200 (pro zálohování a archivaci) a VNXe3200 (pro ukládání dat), na které se uvedené pobídky rovněž vztahují.
Vybraní prodejci produktů EMC v regionu EMEA získají na dobu šesti měsíců produkty DD2200 a VNXe3200 pro školicí účely a předváděcí akce pro koncové zákazníky ve vlastním prostředí.
Zdroj: EMC