Elko také s Navigonem

1. 4. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Elko Trading oznámila další přírůstek do svého širokého portfolia GPS navigací. Získala autorizovanou distribuci značky Navigon. Jaké produkty nabízí a kdo vám v Elku poradí s jejich nákupem?

Nejdržší model Navigonu nabízí Elko za koncovou cenu přes 10 tis. korun (Foto: Navigon 8110)Po nedávném oznámení rozšíření sortimentu o navigace GoClever, přichází Elko Trading s dalším přírůstkem do portfolia. Resellerům nyní nabízí také značku Navigon. Distributor tím doplnil širokou nabídku navigací zahrnující např. Mio, MyGuide, TomTom nebo E-Ten.

Německá společnost Navigon byla založena v roce 1991. Její řešení formou OEM využívají mnozí výrobci navigačních systémů a automobilů jako Sony, Seat, Blaupunkt nebo BMW. Více informací o jejích produktech získáte v češtině prostřednictvím oficiální online prezentace zde.

Elko Trading má v nabídce 8 modelů této značky v cenovém rozmězí zhruba 3-10 tisíc korun.

bitcoin_skoleni

Navigon přináší na trh vlastní navigační software pro Evropu FreshMaps. Vyvíjí rovněž software pro mobilní telefony, smartphony a PDA MobileNavigator 7. Zkušební verzi tohoto produktu platnou 30 dní si můžete stáhnout zde. Prezentaci funkcí navigací ve formátu flash naleznete tady.

Produktovým manažerem značky je v Elku Stanislav Pramuka (pramuka@elko.cz). Dalším distributorem značky je u nás Agora, na Slovensku pak společnost LC Trading.

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci