Vstup na trh elektronických peněženek naváže na point-of-sale systém PayPass, který umožňuje na téměř 500 000 místech po celém světě platit přiložením karty nebo telefonu s NFC (near-field communications).
MasterCard zároveň umožní třetím stranám využít nové služby PayPass Wallet Services pro provádění plateb pod vlastní značkou.
Společnost se také chystá uzavřít partnerství s firmou Intel, aby umožnila výrobcům počítačů integrovat hardware pro platbu přiložením do ultrabooků. Možnost zabezpečené platby jako součást ultrabooku by se mohla objevit na trhu již v druhém pololetí.
Uživatelé mohou pod PayPass Wallet přihlásit až 25 kreditních karet, a to i jiných než MasterCard. V případě on-line či mobilní platby si zákazník vybere, kterou kartou chce zaplatit a na jakou adresu (z předem zadaných v elektronické peněžence) chce zboží zaslat. Vždy zadávají jednotné heslo.
Co řešení odlišuje od konkurence?
To, co nabídku MasterCardu odlišuje od konkurenčních digitálních peněženek společností Visa, Google, PayPal a dalších je otevřenost platformy pro třetí strany. Banky a další partneři budou moci přijmout PayPass jako vlastní službu pod svou značkou nebo pouze použít API pro postavení své platformy.
Jediným poznávacím znakem, že MasterCard figuruje v partnerském řešení bude logo společnosti umístěné v rámci loga PayPass Wallet.
Zdroj: IDG News Service