Electro World se od 1. 9. mění na Datart

2. 9. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Datart
Datart přebírá prodejny, e-shop i zákaznické účty Electro Worldu včetně odpovědnosti za pojištění a doplňkové služby.

Od 1. 9. 2024 dochází v České republice k transformaci řetězce Electro World na Datart. Tato změna podle Datartu představuje strategický krok k vytvoření jednoho z nejkomplexnějších prodejců elektroniky a domácích spotřebičů na trhu.

Od stejného data se se e-shopy obou značek sjednotí, přičemž web electroworld.cz bude automaticky přesměrován na datart.cz. Současně začne postupný rebranding prodejen Electro World na Datart.

V rámci přeměny proběhne také převzetí zákaznických procesů Electro Worldu pod správu Datartu. Zákazníkům budou převedeny jejich zákaznické účty včetně veškeré nákupní historie, přičemž Datart zaručuje plynulé zajištění reklamací, výměn zboží a dokončení dodávek objednávek realizovaných v Electro Worldu.

bitcoin školení listopad 24

Datart rovněž přebírá plnou odpovědnost za pojištění a další doplňkové služby sjednané u Electro Worldu, včetně automatického převodu nevyužitých částek na dárkových poukazech, čímž se zajišťuje kontinuita a důvěra zákazníků v kvalitu poskytovaných služeb.

Zdroj: Datart

Čtěte dále

N-able získává Adlumin s cloudovými technologiemi SIEM, XDR a MDR
N-able získává Adlumin s cloudovými technologiemi SIEM, XDR a MDR
Mastercard: Česká ekonomika příští rok zrychlí růst na 2,6 procenta
Mastercard: Česká ekonomika příští rok zrychlí růst na 2,6 procenta
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi