Electro World a Dodo přináší do ČR expresní doručování spotřebičů

14. 4. 2023
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Electro World
Služba je aktuálně dostupná pro pražské zákazníky, postupně se rozšíří do dalších měst.

Společnosti Electro World a Dodo spustily novou službu expresního doručování elektrických spotřebičů ještě v den objednání („same-day“). Dle svých slov jsou první hráči na českém trhu, kteří přinášejí možnost takto rychlého doručení i u segmentu velkého elektra.

Součástí služby je navíc i vynesení spotřebiče do patra, jeho základní zapojení a odvoz starého přístroje. Služba je v první fázi dostupná pro zákazníky v Praze, v následujících měsících pak bude postupně rozšiřována také do dalších měst.

S naší službou Same-day doručení chceme zákazníky tohoto stresu zbavit a dát jim možnost objednat si nový spotřebič rychle, na přesný čas, který jim vyhovuje, a navíc se zapojením a odvezením starého,“ komentuje Michal Navrátil, obchodní ředitel Electro World.

Velkým benefitem této služby je také možnost doručení objednávky i o víkendu. Naše služby spojené s online nákupem ostatně vylepšujeme kontinuálně a není náhodou, že objednávky z našeho e-shopu každoročně rostou,“ dodává.

Zákazníci zvyšují nároky

Electro World novou službu přináší v reakci na podněty ze strany zákazníků i s ohledem na celospolečenský spotřebitelský trend, který ukazuje, že na rychlosti záleží. Dle studie zpracované pro Dodo agenturou Perfect Crowd má rychlost dodání zboží pro zákazníka rozhodující roli při výběru mezi e-shopy s podobnou cenou produktů.

Až 84 % zákazníků zvolí takový obchod, který je schopen doručit zboží rychleji, a rychlé dodání motivuje 90 % zákazníků k opakovanému nákupu. Příliš dlouhé dodací lhůty jsou naopak pro 61 % nakupujících důvodem k tomu, aby nákupní košík opustili.

Doručení v konkrétním hodinovém slotu v den objednání je něčím, na co si zákazníci například u rozvozu potravin rychle zvykli. Není proto divu, že podobný standard služeb začínají požadovat i u jiných typů zboží,“ říká Peter Menky, chief commercial officer společnosti Dodo.

Zavádění trendů do nových oblastí

Spuštění a postupné zavádění služby doručování s většími vozy a dvěma kurýry na vykládku („Two-men delivery“) je pro Dodo cestou, jak přinést služby, ze kterých již firma pomohla utvořit tržní standard v jiných segmentech, také do těch oblastí e-commerce, na které jsou běžné doručovací služby krátké.

bitcoin_skoleni

Služba Two-men delivery je zaměřena na rozvoz nadměrného zboží v čele s velkým elektrem, nábytkem, objemnými sportovními potřebami a dalšími typy rozměrného zboží. Cílem Dodo je učinit tržním standardem kvalitní doručení v den objednání a v konkrétním časovém slotu napříč segmenty.

Zdroj: Electro World, Dodo

Čtěte dále

DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
DPD rozšiřuje síť výdejních míst o pobočky České pošty
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SBP
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
Gartner: Držte si klobouky, investice do IT v Evropě příští rok vyrostou o 8,7 %
Gartner: Držte si klobouky, investice do IT v Evropě příští rok vyrostou o 8,7 %
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost
Eset: Češi riskují s daty, podceňují zálohy i bezpečnost