Electro World a Dodo přináší do ČR expresní doručování spotřebičů

14. 4. 2023
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Electro World
Služba je aktuálně dostupná pro pražské zákazníky, postupně se rozšíří do dalších měst.

Společnosti Electro World a Dodo spustily novou službu expresního doručování elektrických spotřebičů ještě v den objednání („same-day“). Dle svých slov jsou první hráči na českém trhu, kteří přinášejí možnost takto rychlého doručení i u segmentu velkého elektra.

Součástí služby je navíc i vynesení spotřebiče do patra, jeho základní zapojení a odvoz starého přístroje. Služba je v první fázi dostupná pro zákazníky v Praze, v následujících měsících pak bude postupně rozšiřována také do dalších měst.

S naší službou Same-day doručení chceme zákazníky tohoto stresu zbavit a dát jim možnost objednat si nový spotřebič rychle, na přesný čas, který jim vyhovuje, a navíc se zapojením a odvezením starého,“ komentuje Michal Navrátil, obchodní ředitel Electro World.

Velkým benefitem této služby je také možnost doručení objednávky i o víkendu. Naše služby spojené s online nákupem ostatně vylepšujeme kontinuálně a není náhodou, že objednávky z našeho e-shopu každoročně rostou,“ dodává.

Zákazníci zvyšují nároky

Electro World novou službu přináší v reakci na podněty ze strany zákazníků i s ohledem na celospolečenský spotřebitelský trend, který ukazuje, že na rychlosti záleží. Dle studie zpracované pro Dodo agenturou Perfect Crowd má rychlost dodání zboží pro zákazníka rozhodující roli při výběru mezi e-shopy s podobnou cenou produktů.

Až 84 % zákazníků zvolí takový obchod, který je schopen doručit zboží rychleji, a rychlé dodání motivuje 90 % zákazníků k opakovanému nákupu. Příliš dlouhé dodací lhůty jsou naopak pro 61 % nakupujících důvodem k tomu, aby nákupní košík opustili.

Doručení v konkrétním hodinovém slotu v den objednání je něčím, na co si zákazníci například u rozvozu potravin rychle zvykli. Není proto divu, že podobný standard služeb začínají požadovat i u jiných typů zboží,“ říká Peter Menky, chief commercial officer společnosti Dodo.

Zavádění trendů do nových oblastí

Spuštění a postupné zavádění služby doručování s většími vozy a dvěma kurýry na vykládku („Two-men delivery“) je pro Dodo cestou, jak přinést služby, ze kterých již firma pomohla utvořit tržní standard v jiných segmentech, také do těch oblastí e-commerce, na které jsou běžné doručovací služby krátké.

bitcoin školení listopad 24

Služba Two-men delivery je zaměřena na rozvoz nadměrného zboží v čele s velkým elektrem, nábytkem, objemnými sportovními potřebami a dalšími typy rozměrného zboží. Cílem Dodo je učinit tržním standardem kvalitní doručení v den objednání a v konkrétním časovém slotu napříč segmenty.

Zdroj: Electro World, Dodo

Čtěte dále

Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi