EET Europarts rozšířilo portfolio o značky z oblasti POS a logistiky

20. 11. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: EET Europarts
V nabídce distributora se objevily produkty značek Aures, Opticon a SpacePole.

Distributor EET Europarts rozšířil svou nabídku o několik značek vyrábějících řešení z oblastí pokladních systémů a inventarizace. Mezi „přírůstky“ jsou například produkty značek Aures, Opticon a SpacePole.

Aures se specializuje na pokladní systémy. Společnost proslula svými terminály, které se barvou a označením shodují s designem prodejny. Aures se zaměřuje na prémiová řešení a jeho produkty najdou uplatnění například ve značkových prodejnách, klenotnictvích a jinde.

Opticon se zaměřuje na oblast skenování čárových kódů a vyrábí celou škálu snímačů včetně kompaktních kapesních zařízení. Tyto nacházejí uplatnění nejen v prodeji, ale i například v logistice.

SpacePole je značka ergonomických držáků, stojanů a podstavců pro montáž terminálů, displejů a dalších zařízení na stropy, stěny, plochy či podlahy.

Produkty všech tři značek se již nacházejí v nabídce českého zastoupení EET Europarts. Kontakty na distributora najdete v jeho profilu.

Zdroj: EET Europarts, ChannelWorld

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi