Distributor EET Europarts oznámil, že uzavřel dohodu o celoevropské distribuci produktů značky Motörheadphönes, pod níž spadají sluchátka a příslušenství.
K 5. 3. byl v portfoliu českého zastoupení EET Europarts zatím jeden produkt, a sice zadní kryt na telefon iPhone 5.
Značka svými produkty cílí na posluchače tvrdší kytarové hudby, zejména rocku, což ostatně napovídá i její název. Kapela Motörhead jí nejen propůjčila svůj název, ale podle distributora i spolupracuje na vývoji a designu produktů.
Podle Johna Walshe, produktového manažera u EET Group, jsou fanoušci metalu a rocku velkou,přesto však opomíjenou zákaznickou skupinou.
Údajně ji má být více než příznivců taneční hudby nebo hip hopu, přičemž o značky cílící na tuto skupinu přitom není nouze. Motörheadphönes má být první značkou vyráběnou „rockery pro rockery“.
Zdroj: EET Europars, ChannelWorld