Vážení čtenáři,
těžko se tomu věří, ale rok 2024 se s námi pomalu loučí. Podle čínského kalendáře šlo o rok Draka, do kronik informačních a komunikačních technologií se ale nejspíš zapíše jako rok, kdy do mainstreamu pronikla generativní umělá inteligence.
Z titulního rozhovoru s Alešem Šafářem z TP-Linku vyplynulo, že doba přeje výrobcům, kteří se nebojí vstupovat do nových vod. Tam se ovšem často nechtějí pouštět zákazníci, jak ukázala analýza úrovně digitalizace českých firem uskutečněná společností Software602.
V debatě u kulatého stolu jsme se bavili o dění ve světě tiskových zařízení a služeb se čtveřicí odborníků. I oni konstatují, že digitalizace v Česku často naráží na konzervativní přístup zákazníků. Uvidíme tedy, co nám přinese rok 2025, tedy rok Hada.
Podle ezoterických portálů je Had materialistický, rád drží krok s dobou a miluje nejnovější trendy. Pro vás, IT vendory a resellery, by to mohlo znamenat rok inovací a možná i skutečného oživení spotřebitelské poptávky. Ostatně AI se kromě počítačů a mobilů vkrádá i do tabletů, takže na nás možná brzy vykoukne třeba z hodinek.
Milí čtenáři, příjemné zimní měsíce a úspěšný vstup do nového roku vám přeje
Zuzana Peroutková Bičíková, šéfredaktorka
Jak získat ChannelWorld?
Zaujalo vás nové číslo? Navštivte naši on-line trafiku a po vybrání titulu ChannelWorld si pohodlně zakupte libovolné číslo přímo od svého stolu. Časopis je také k dispozici v elektronické verzi zde.
ChannelWorld, který je určený pro prodejce, dodavatele služeb a profesionály v prodejním kanálu IT a CE, si můžete objednat i jako klasický časopis. V tištěném speciálu vydávaném čtvrtletně, najdete články, rozhovory, komentáře, analýzy, přehledy partnerských programů a řadu dalších informací pro resellery, VAR a další profesionály, působící v oblasti prodejního kanálu a distribuce.
Jednotlivá čísla si můžete objednat i v digitální podobě.
Nejste ještě registrovaní na webu ChannelWorldu? Registrace vám umožní přístup k obsahu a službám pro resellery, mezi které patří pravidelný informační newsletter, nebo přístup do vyhledávače distributorů.
Podělte se s námi také o vaše náměty a tipy. Zajímá nás, co byste si chtěli přečíst a jaký máte na ChannelWorld názor. Pište na channelworld@iinfo.cz.
Zdroj: ChannelWorld