eD system Czech rozšířil nabídku o pět značek z oblasti kancelářského vybavení

14. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: eD' system Czech
Společnost nově nabízí značky GBC, Rexel, Nobo, Safescan a Wedo. Ty nabízejí řadu zařízení a spotřebního materiálu pro kanceláře.

Distributor eD system Czech rozšířil své portfolio v oblasti kancelářské techniky. Do jeho distribuce přibylo pět nových značek, konkrétně GBC, Rexel, Nobo, Safescan a Wedo.

GBC je světovým lídrem ve výrobě vazačů, laminátorů a příslušného spotřebního materiálu.

Rexel vyrábí produkty v oblasti skartovaček, řezaček, sešívaček, děrovaček a dalších kancelářských potřeb.

Nobo nabízí produkty jako jsou bílé tabule, plánovací tabule, projekční plátna, flipcharty, nástěnky, vitríny, kliprámy ale i popisovače, bloky, magnety a další.

Všechny tři snačky spadají pod koncern ACCO Brands.

Safescan vyvíjí a vyrábí počítačky bankovek a mincí, detektory padělků nebo pokladní zásuvky, stejně jako docházkové systémy.

Wedo nabízí například spisovky, lupy a brýle, přenosné pokladny, váhy či stupátka.

Produktovým manažerem pro tyto značky je Martin Šiler.Kontakt získáte v profilu distributora jako přihlášení uživatelé ChannelWorldu.

Zdroj: eD system Czech

Čtěte dále

MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Sophos: Zneužití nástrojů od Microsoftu k útokům vzrostlo o 51 %
Sophos: Zneužití nástrojů od Microsoftu k útokům vzrostlo o 51 %
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Twisto: Trendy v e-commerce bude diktovat AI i důraz na loajalitu zákazníků
Twisto: Trendy v e-commerce bude diktovat AI i důraz na loajalitu zákazníků