Společnost eD system Czech se na setkáních a školení zaměřila na partnery s cílovým obratem nad milion korun ročně (Gold a Premium). Z řad těchto dealerů se jich v prvním pololetí zúčastnilo rekordních 1 733.
„Osobně jsme se setkali a společně s vendory proškolili rekordní množství IT firem, které v naší segmentaci patří mezi Premium a Gold partnery a reprezentují roční obrat 21 miliard Kč. Meziročně jde o růst cca 220 firem,“ uvedl v tiskovém oznámení Petr Schrom, obchodní a marketingový ředitel eD system Czech.
Upřesnil také o jaký typ dealerů se v největší míře jednalo: „Početně největší skupinou účastníků jarní šňůry byli dealeři s ročním obtratem od 7 do 30 milionů Kč, kteří vlastní jednu nebo více kamenných prodejen a mají k ní i svůj e-shop.“
„Kromě školení jsme pro dealery připravili také bohatý program,“ říká Martina Mazurová, marketing project manager a dodává, že na akcích nešlo jen o obchodní dovednosti: „Dealeři se učili správné technice běhu na lyžích s olympijským medailistou Lukášem Bauerem, mohli degustovat víno, které se dodává na Pražský hrad a bylo podáváno při návštěvě ruského premiéra Putina, nebo prožít žhavou Jägermeister noc v Ostravě na Stodolní ulici.“
Všichni účastníci školení byli seznámeni s hlavními produktovými novinkami nejen formou přednášek, ale také prezentací vybraných produktů. Všechny akce byly zakončeny neformální tematickou zábavou a bohatou tombolou.
Školení se uskutečnila na 17 místech České republiky a své produktové novinky v rámci partnerských setkání představila řada významných značek: Acer, AMD, APC, Armor, CA, Canon, Crono, CyberPower, Epson, Fujitsu, HP, Immax, Intel, Lynx, Microsoft, O2, OKI, Samsung, Symantec, Toshiba a Verbatim.
Více v galerii pod článkem...
Zdroj: eD system Czech