Nové webové stránky společnosti eD system Czech jsou na první pohled komplexnější než předchozí verze. Propojeny jsou také s mikrowebem o možnostech čerpání z fondů EU.
Inovace webu je jedním z kroků distributora, který provádí v rámci strategie„Měníme se pro vás“ představené říjnu na eD worldu 2011. Jejím hlavním bodem je zákaznický přístup společnosti, v rámci kterého eD system vylepšuje právě webové aplikace a zavádí nový partnerský program pro odměňování věrnosti zákazníků.
Co vše, se pod zákaznickým přístupem firmy skrývá, se dočtete v ústředním slideru, v němž se střídají informace o dosavadních úspěších, hlavních projektech (EU peníze školám a e-shop Orchidej Tornadio), partnerských sítích (Lynx a Klikman.cz) a dostupné podpoře pro stávající i nové partnery. Střed webu je dále věnován informacím o společnosti a novinkám v produktech a podpoře.
Domácí stránka je poměrně obsáhlá. Zahrnuje přímý přístup k produktové nabídce v levém sloupci, kde naleznete také odkaz na informace o startovacím balíčku pro nové partnery.
Pravý sloupec obsahuje kontaktní informace, rychlé „eD info“, aktuální anketu a banner odkazující na microsite s přehledem potřebných informací pro čerpání dotací Evropské unie pro školy. Vstup do B2B e-shopu – eDlinku naleznete vpravo nahoře. Upozorňuje na něj výrazná bublina.
Jak na čerpání zdrojů z fondů EU
Microsite, na níž nový web odkazuje, obsahuje prakticky roztříděné informace o možnostech čerpání prostředků na IT projekty ve školství. Kromě aktualit rozcestník odkazuje na informace v oblasti financí, logistiky, marketingu (připravuje se) ale i produktovou nabídku (v přípravě) a seznam škol, kterým můžete dodávku IT vybavení a služeb nabídnout.
Kromě hlavního webu eD system Czech připravuje také novou verzi svého B2B e-shopu eDlink, jehož spuštění lze očekávat v dalších měsících.
Zdroj: ChannelWorld