Společnost Shoptet uvádí, že celkový obrat internetových obchodů využívajících její platformu se meziročně zvýšil o 50 % na 36 miliard korun. Sám Shoptet pak svůj obrat meziročně navýšil na přibližně 200 milionů korun.
„Během dvou let se nám podařilo bezmála zdvojnásobit náš obrat. Bezpochyby nám k tomu napomohl růst online prodejů spojený s pandemií, nicméně vzestupný trend elektronického obchodování je i přesto patrný dlouhodobě,“ říká CEO Shoptetu Miroslav Uďan.
Na platformě společnosti Shoptet během loňského roku přibylo zhruba 5 000 nových e-shopů. Celkem jich tak její řešení aktuálně využívá zhruba 24 000.
„E-shopům využívajícím naše řešení se meziročně podařilo navýšit obrat o polovinu. Jedná se tedy o lepší výsledek než v předchozím meziročním srovnání, kdy těmto e-shopům mezi lety 2018 a 2019 vzrostl celkový obrat o 44 %,“ upřesňuje Uďan.
V e-shopech na platformě Shoptetu podle statistik loni nakoupilo zhruba 3,5 milionu unikátních zákazníků. Společnost také během loňského roku navýšila počet doplňků, které mohou internetové obchody na jeho platformě využívat, a to ze 70 na aktuálních 196.
Zdroj: Shoptet