Nárok na dopravu zdarma má každý zákazník e-shopu T.S.Bohemia bez podmínky minimální hodnoty realizovaného nákupu.
Nakupující si může individuálně vybrat, zda si pro doručení zásilky zvolí přepravní služby České pošty, PPL nebo osobní odběr na jedné z 11 kamenných poboček společnosti (4 v Čechách a 7 na Moravě a ve Slezsku), uvádí e-tailer.
„Rozhodli jsme se dlouhodobě nabídnout našim zákazníkům benefit v podobě projektu bezplatné dopravy. Věříme, že v době, kdy některé společnosti mají zpoplatněny i osobní odběry na pobočce, to bude pro zákazníky příjemná a vítaná změna,“ uvedl v oznámení Lubomír Pešák, předseda představenstva T.S.Bohemia.
Na nízkomaržovém trhu ICT a CE a v silně konkurenčním prostředí elektronického kanálu jde o zásadní rozhodnutí. E-tail si cenou přepravy běžně kompenzuje marži v jednotkách procent. Některé e-taily, jako Alza.cz či Mall.cz, navíc zavedly i poplatek za osobní odběr zboží.
Zdroj: T.S. Bohemia, ChannelWorld