Distributor AT Computers představil řadu nových funkcí ve svém obchodu BusinessLink, které mají resellerům zjednodušit obchodování a poskytnout jim užitečné informace. Nevýraznější novinkou je záložka EET účtenka zavedená v souvislosti s novou povinností pro e-shopy.
Zákazník si na e-shopu klasicky vybere zboží do košíku. Pokud je zboží dostupné skladem a není to zakázkové či skladové PC z dílny ATC, pak je dostupná on-line platba kartou. Když zákazník tuto možnost zatrhne, zboží se automaticky vyfakturuje.
Zákazník zaplatí fakturu přes platební bránu ČSOB za použití bezpečnostního kódu, který mu přijde na telefon. Pak už jen zbývá účtenku k hotovostní platbě vytisknout v menu Nákup/Faktury/EET účtenky.
ATC dále zavedlo nové kategorie produktů, aby se mohl zákazník lépe orientovat v produktové nabídce a najít dané zboží. V poslední době přibyly např. kategorie X-POS - konfigurovatelné pokladní systémy pro EET, Hotelové systémy, Brýle pro virtuální realitu nebo Drony.
U jednotlivých produktů zákazníci také nově najdou datum jejich zařazení do nabídky ATC. Když se bude zákazník chtít podívat např. na nejnovější herní notebooky, vybere si kategorii zboží Notebooky/Herní notebooky, najede do menu Nastavení, zatrhne políčko V nabídce od a uloží.
Datum se pak načte jako poslední sloupec u herních notebooků a zákazník si je tak může třídit a různě filtrovat. Sloupce lze v menu Nastavení přetáhnout do jiného pořadí, než je standardně nastaveno.
Zákazník může distributora nově upozornit na případné chyby v nabídce pomocí nové záložky Nahlásit chybu u jednotlivých produktů.
Zdroj: AT Computers