dTest nabízí vlastní službu ověření důvěryhodnosti e-shopů

10. 12. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © filograph - Fotolia.com
Občanské sdružení spotřebitelů spustilo testovací web, který má na jednom místě umožnit ověření spolehlivosti internetového obchodu. Vyzkoušejte, co píše o vašem e-shopu.

Jako ochranu spotřebitelů před podvodníky na internetu provozující falešené e-shopy začal dTest na svém webu provozovat testovací rozhraní.

„Je až příliš snadné zaregistrovat atraktivně znějící doménu, vytvořit stránky s lákavou nabídkou a pak už jen inkasovat peníze podle hesla ‚služba končí zaplacením‘. E-shopy vytvořené s vidinou rychlého zbohatnutí na úkor napálených zákazníků lze ovšem rozpoznat,“ píše dTest ke spuštění služby.

Web pro ověření e-shopů na adrese www.dtest.cz/eshopy agreguje výsledky z vyhledávání informací z různých zdrojů.

Informace získává sdružení od Ministerstva financí a sdružení CZ.NIC. Obchodní podmínky jsou hodnoceny podle certifikací dTestu a Asociace pro elektronickou komerci.

bitcoin školení listopad 24

Spokojenost zákazníků s e-shopem má pak ilustrovat hodnocení na portálech Zboží.cz a Heureka a hodnocení vstřícnosti e-shopu v rámci služby VašeStížnosti.cz, která slouží k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů.

Pokud provozujete vlastní e-shop doporučujeme vyzkoušet, jaký report o něm ověřovací web podává a v případě negativních reakcí, řešit nápravu reputace.

Zdroj: dTest

Čtěte dále

Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Putování komponentů. Jak funguje robotický centrální sklad EET Group v Kodani
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Zaostřeno na storage: Odpovídá Igor Cejkovský (Synology)
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
Entec Solutions představuje xFusion pro extra výkon
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi