Mezinárodní přepravní skupina DPDgroup oznámila, že v loňském roce zvýšila své tržby o 8 % na 7,3 miliardy eur. Zároveň uvedla, že v roce 2018 doručila po celém světě rekordních 1,3 miliardy zásilek, což představuje meziroční nárůst o 7 %.
Skupina dále vyzdvihla, že loni navýšila počet výdejních míst Pickup na více než 42 000 po celé Evropě (40 000 výdejen ve 25 zemích a 2 600 boxů v 7 zemích). Dle DPDgroup jsou výdejní místa dostupná do 15 minut jízdy automobilem pro 95 % Evropanů.
DPDgroup loni pokračoval i ve své akviziční strategii. S cílem posílit svou pozici v přepravě v segmentu čerstvé potraviny a zdraví koupil Groupe ALP Delifresh, Freshlog a 360° Services. Zároveň zvýšil svůj podíl ve španělském přepravci SEUR na 94 %.
V České republice roste B2C
V segmentaci doručovaných zásilek se v České republice podle DPDgroup projevuje zejména rostoucí kategorie B2C, jejíž podíl na objemu přepravovaných zásilek meziročně vzrostl o 4,5 %. Objem v B2B zásilkách stoupl oproti roku 2017 o 3,7 %.
„B2C segment roste v České republice už několik let za sebou. Z důvodu neustálého rozvoje oblasti e-commerce očekáváme pokračování tohoto trendu,” vysvětluje Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ.
Zdroj: DPDgroup