Společnost DPDgroup zveřejnila celofiremní výsledky za uplynulý rok, z nichž vyplynulo, že přepravci vzrostly tržby o 14,8 % na 15 miliard eur. Provozní zisk společnosti pak ve sledovaném období poprvé v její historii přesáhl jednu miliardu eur.
Rok 2021 byl podle DPDgroup opět ovlivněn celosvětovou zdravotní krizí, která měla dopad na zvyky a chování spotřebitelů a v prvním čtvrtletí nadále podporovala silný růst e-commerce, přičemž objem balíků odbavených společností vzrostl o 34 %.
Společnost vloni globálně doručila 2,1 miliardy balíků, což odpovídá 8,4 milionu balíků denně. Na Cyber Monday DPD Group překonal svůj denní objemový rekord s 12,2 milionu balíků odbavených v Evropě a jedná se tak o 2% nárůst oproti roku 2020.
Loňský rok se podle přepravce vyznačoval také rozšiřováním sítě Pickup pointů (boxů a výdejních míst, tzv. parcelshopů), například formou rychlého rozvoje nabídky Shop2Shop (zaměřené na doručování mezi lidmi, tzv. C2C).
V dlouhodobém horizontu plánuje skupina GeoPost/DPDgroup zdvojnásobit svou síť Pickup a nabídnout tak nejlepší pokrytí v Evropě se 100 000 Pickup pointy tak, aby 90 % evropské populace mělo výdejní místo vzdálené maximálně 10 minut.
Zdroj: DPDgroup