DPD přestalo nabízet sobotní doručování zásilek, spotřebitelé neměli zájem

4. 5. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © mangostock - Fotolia.com
Průzkum je jedna věc, praxe druhá. Nedávno se o tom přesvědčil přepravce DPD, který na základě spotřebitelské ankety zavedl službu doručování zásilek v sobotu a nyní ji ruší z důvodu nízkého zájmu.

Přepravce DPD přestal nabízet sobotní doručování zásilek. Společnost uvedla, že se během zkušebního provozu nepodařilo dosáhnout předpokládaného počtu balíčků, a proto se rozhodla zaměřit na rozvoj jiných služeb, které zákazníci využívají častěji.

Před uvedením služby na trh si firma nechala zpracovat průzkum, ze kterého vyplynulo, že by 70 % respondentů mělo o sobotní doručení zájem. Reálně však takto bylo přepraveno pouze 5 000 zásilek za osm měsíců a služba patřila k těm nejméně využívaným.

Snažili jsme se našim zákazníkům vyjít vstříc, protože jim dle našich průzkumů u nás sobotní doručení chybělo. Praxe však ukázala opak, a proto jsme tuto službu ke konci dubna ukončili,“ uvedl generální ředitel DPD Miloš Malaník.

Zdroj: DPD

Čtěte dále

Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program