Společnost Seagate využila začátek nového roku i každoroční veletrh CES k představení „dramatické a moderní změny značky, která reflektuje, jak její rychle se rozšiřující se portfolio řešení pomáhá zákazníkům, podnikům a partnerům vytvářet, uchovávat a sdílet jejich nejcennější obsah a data“ - zkráceně řečeno: k představení nového loga.
Nová podoba značky Seagate, jak ji vidíte v záhlaví, má podle CEO společnosti Stevea Lucza odrážet „naprosté nasazení, s jakým Seagate pomáhá podnikům i spotřebitelům plně si uvědomit si potenciál 'živých' dat“.
Tato živá data představuje i prezentace nazvaná Living Logo, kterou je možné si prohlédnout na stránkách společnosti. Nové logo Seagatu je zde složené s vířících obrázků pocházejících z Getty Images.
Samotné Living Logo je pak demonstrací nového softwaru od Seagate, který má umožnit sledovat „živá“ data ze sociálních sítí jako jsou Facebook, Twitter a další. Technologie se má objevit v průběhu příštích měsíců.
Zdroj: Channel EMEA