Společnost DNS představila svou novou vizuální identitu distribuce pro budoucnost. Změny jsou podle DNS inspirovány rozvojem společnosti, která buduje distribuci založenou na dlouhodobé důvěře mezi partnery.
Záměrem distributora je zlepšovat komunikaci, aby ho partneři, dodavatelé i kolegové a členové IT komunity vnímali jako spolehlivého partnera s odbornými znalostmi. V této souvislosti DNS vytvořila nový, dle svých slov modernější a autentičtější design.
Nedílnou součástí nového vizuálního stylu je nové logo, jehož základem je trojúhelník, který má symbolizovat ambici tvořit distribuci pro budoucnost. Zároveň evokuje písmeno D, které navazuje na původní stužku složenou ze tří stran a symbolizující distributora, partnera a vendora.
Nová stylizace také využívá zcela jinou typografii a barvy. V rámci nové identity vznikl také systém pro sjednocení log značek spojených s DNS. V následujících měsících distributor bude postupně novými vizuály nahrazovat ty původní, celý proces by měl být dokončen do konce roku 2022.
Zdroj: DNS