Společnost DNS začala dnešním dnem používat novou korporátní identitu. Kromě logotypu a sloganu změnila veškerou grafickou komunikaci. Veškeré přípravné práce probíhaly v průběhu loňského roku.
DNS tak reaguje na svůj patnáctiletý vývoj na českém trhu, kde po celou dobu své existence používala logo s obloukem přes písmeno „N“. Součástí původního logotypu byl slogan „Enterprise Systems Distributor“, kterým DNS poukazovala na odlišnost od broadline distributorů.
V novém logotypu společnost usilovala o zachování kontinuity a návaznosti na svou historii a zároveň o promítnutí další dimenze jejího poslání:
„Chceme propojit svět techniky a technologií s našimi obchodními partnery a s koncovými uživateli. Trojrozměrná uzavřená smyčka je symbolem jednoty a pevného spojení těchto tří hlavních pilířů naší strategie,“ uvedl pro ChannelWorld Petr Poláček, generální ředitel DNS.
Lepší cesta k distribuci
Nový slogan „better way“ navazuje na grafický prvek oné Möbiovy pásky, která je součástí logotypu. Partnerům i zákazníkům má ukazovat „lepší cestu“.
„Chceme být pro naše obchodní partnery, kam řadíme i dodavatele technologií i koncové uživatele, první volbou mezi konkurencí,“ dodal Petr Poláček.
DNS pak s druhotným grafickým prvkem (trojúhelníkem) a sloganem pracuje ve veškeré další komunikaci – na webu, v tištěných a elektronických materiálech apod.
Barevně se společnost přesunula k světlejším odstínům modré a celkově využívá vzdušného, čištějšího designu.
S marketingovou specialistkou Markétou Pyszkovou, která měla realizaci změny korporátní identity na starost, připravujeme rozhovor.
Zdroj: ChannelWorld