Využít obchodních příležitostí a ohodnotit spolupráci s partnery přijeli do Monaka zástupci distributorů, výrobců a prodejců z více než 80 zemí z celého světa. Návštěvníci letošního Distree XXL, které se konalo 8. 2. – 10. 2. 2011, si mezi sebou sjednali více než 4 800 obchodních schůzek.
Celkový počet účastníků v tomto roce dosáhl 950 (loni 800) a značí další nárůst zájmu o největší akci pro profesionály v prodejním kanále v regionu EMEA. Číslo není tak překvapivé, pokud uvažujeme, že se konference zúčastnili zástupci více než 120 výrobců, 300 distributorů a 50 retailerů a e-tailerů.
Na již 9. ročníku postupně rostoucí akce Distree XXL opět hlasovali zástupci distributorů a výrobců živě prostřednictvím elektronických zařízení, aby vyjádřili sympatie svým obchodním partnerům.
EMEA Channel Academy Awards 2011
Kteří z nominovaných výrobců uspěli v hlasování distributorů? Nejlépe si letos vedl Microsoft, který získal ocenění hned ve třech kategoriích.
EMEA desktopový/notebookový výrobce roku – Lenovo.
EMEA výrobce zálohovacích/úložných řešení – WD.
EMEA digitální lifestyle výrobce roku – Apple.
EMEA výrobce komponentů roku – AMD.
EMEA softwarový výrobce roku – Microsoft.
EMEA výrobce příslušenství roku – Microsoft.
EMEA tiskový výrobce roku – HP.
EMEA herní výrobce roku – Microsoft.
EMEA výrobce domácích síťových řešení roku – D-Link.
EMEA výrobce mobilních komunikací roku – HTC.
Ve třech regionech vyslovili zástupci výrobců svou podporu distribuční společnosti Ingram Micro. Pro střední a východní Evropu získala ocenění po třetí v řadě za sebou skupina ABC Data.
Afrika – Mustek.
Střední a východní Evropa – ABC Data.
DACH (německy mluvící země) – Ingram Micro.
Střední východ a severní Afrika – Asbis.
Severní Evropa – Actebis.
Rusko & CIS – Elko.
Jihovýchodní Evropa – Arena.
Jižní Evropa – Ingram Micro.
UK & Irsko – Ingram Micro.
Pro srovnání se podívejte na loňské vítěze z řad výrobců a distributorů. Více informací o EMEA Channel Academy Awards naleznete na webových stránkách Distree XXL.
Stejně jako loni se mezi účastnícími se výrobci objevily kromě největších hráčů na trhu softwaru a hardwaru také v Evropě zatím méně známé či neznámé značky z Asie, které zde teprve hledají své distributory. O zajímavé produkty nebyla nouze, o čemž se distributoři a prodejci mohli přesvědčit na mítincích a ve výstavních prostorách.
S poznatky analytiků o vývoji v prodejním kanále a s novinkami na evropském trhu vás seznámíme již brzy na stránkách ChannelWorldu.
Zdroj: ChannelWorld