Distree Events spustilo novou řadu summitů, které se budou soustředit na vývoj retailového prodeje chytrých technologií, řešení a služeb koncovým zákazníkům.
Nové setkání zvané „Smart Channels: Retailing Connected Devices, Wearables and Internet of Things“ se poprvé uskuteční na Distree APAC v Singapuru a naváže na Distree EMEA v Monaku v únoru 2015.
Smart Channels summit má pomoci prodejním kanálům zvýšit povědomí spotřebitelů o chytrých zařízeních a řešeních a vytvořit cestu na trh. Distree Events uspořádá summit ve spolupráci s výzkumnou agenturou Context.
Deloitte odhaduje, že do roku 2017 vygenerují chytrá domácí řešení samotná příjmy přes 5,57 miliardy dolarů. Propojením s připojenými zařízeními, nositelnou elektronikou a IoT (Internet of Things) se Smart Channels Summit pokusí odhalit více integrovaný přístup k marketingu a prodeji těchto řešení.
„Od poskytovatelů platformy jako Google Nest a Qivicon, přes chytrá zařízení od LG, Phillipsu a Samsungu plus nositelná elektronika a připojená zařízení od řady výrobců, tento sektor se rychle vyvíjí,“ podává Farouk Hemraj, CEO Distree Events, výčet výrobců, kterých se růstový trh týká.
Pro retailery technologií a spotřební elektroniky představuje rostoucí poptávka po připojených zařízeních a wearables výraznou příležitost. S ní vyvstává také řada otázek, které je potřeba adresovat.
Tradiční dělení na bílé zboží, televizory a IT produkty zastarává a internet věcí vytváří síť připojených produktů napříč těmito oblastmi. Proto Context podpoří diskuzi, která má tyto růstové oblasti zastřešit.
Zdroj: Distree EMEA