Organizace Distree Events, která pořádá každoročně významnou regionální konferenci pro distributory ICT a elektroniky Distree EMEA, oznámila jmenování nových manažerů a plány pro další ročník.
Distree EMEA 2019
Pozměněné Distree EMEA 2019 se bude konat 19. – 22. 2. 2019 tradičně v Monaku. Příští ročník čekají významné změny. Opět se po několika letech dočkají pozvání retaileři, e-taileři, tržiště a poskytovatelé služeb napříč hlavními evropskými trhy.
Distree chystá novou strukturu „seznamu přání“, který má vystavovatelům zajistit příležitost nominovat obchodní partnery, se kterými by se chtěli na konferenci setkat.
„Je to příležitost pro vystavovatele pozvat širší výběr zástupců kanálu, kteří pro ně jsou nejdůležitější. Pokud tyto osoby splní kvalifikační kritéria Distree, dostanou pování,“ doplnila Verla-Friess.
Novinkou bude také tzv. Global Buyer Programme (GBP), který umožní účast omezenému počtu VIP distributorům mimo EMEA. Půjde o hráče z Jižní Ameriky a regionu APAC, kteří tak budou mít možnost se seznámit s novými značkami a obchodními příležitostmi.
Personální změny
Stuard Wilson byl jmenován event directorem a Liam McSherry byl povýšen na sales and marketing directora, oba se sídlem v Londýně. Wilson doposud působil jako editor Channel EMEA a McSherry jako šéf PR.
Aurore Verla-Fries bude nadále vykonávat roli operations & audience director se sídlem v Paříži. Frederic Simard, jeden z původních zakladatelů Distree Events, bude působit dále jako even. director pro Distree Russia a současně bude poskytovat poradenství managementu a obchodnímu týmu Distree.
„V Distree je talentovaný základní tým, který disponuje unikátní znalostí spotřebních technologických trendů a jejich vlivu na prodejní kanály. Tato nová organizace nám umožňuje přizpůsobit Distree Events měnícím se strukturám a obchodním modelům prodejních kanálů,“ uvedl Jean-Baptiste Alline, general manager v Distree Events.
Zdroj: Distree Events