Společnost Distree Europe, Middle East & Africa (EMEA) začala sbírat odpovědi pro svůj regionální průzkum prodejních kanálů zaměřených na spotřební techniku. Oslovuje tisíce vedoucích pracovníků z řad distributorů, retailerů, e-tailerů napříč regionem.
Průzkum zkoumá výkonnost, obchodní důvěru, finanční trendy a postoje k produktovým kategoriím.
„Průzkum spotřebitelských prodejních kanálu v EMEA tvoří součást globální sítě výzkumných reportů, které poskytují hluboký vhled do regionálních tržních trendů. Tento průzkum identifikuje klíčové trendy, které tvoří páteř obsahu programu Distree EMEA 2018 a více zviditelňuje spotřební technologické značky, které chtějí channel zástupci potkat,“ uvedl lIam McSherry, marketingový ředitel Distree Events.
Distree Events otevřela distributorům registraci na Distree EMEA 2018, které se bude konat v Monaku od 6. do 9. února 2018. Jde o prémiovou akci, kde se mohou zástupci značek setkat s 400 distributory z více než 50 zemí regionu EMEA. Nebude chybět možnost si všechny schůzky domluvit předem přes platformu Distree.
Distree EMEA pokrývá řadu různých kategorií spotřební elektroniky včetně gamingu, lifestylu, mobilních zařízení, mobilního příslušenství, chytré elektroniky, chytré domácnosti, spotřebního IT a souvisejícího příslušenství.
Letošní průzkum poběží do 10. ledna 2018. Distributoři a retaileři z regionu EMEA se mohou zapojit na tomto odkazu.
„Průzkum je rychlý a jednoduchý na vyplnění. Všechny poskytnuté odpovědi zůstanou 100% důvěrné a nejsou s respondenty při prezentaci žádným způsobem spojené. Výsledky průzkumu budou zveřejněny na Distree EMEA 2018, přičemž respondenti získají exkluzivní přístup ke shrnutí hlavních zjištění,“ dodal McSherry.
Distributoři, kteří neobdrželi pozvánku na Distree EMEA, mohou o účast zažádat online. Také značky si mohou vyžádat detaily o možnostech výstavy online.
Zdroj: Distree EMEA