Partnerská konference Distree EMEA konající se od 24. do 27. 2. 2015 v Monaku nabídne značkám IT a spotřební elektroniky jedinečnou příležitost si domluvit schůzky jede na jednoho a rozšířit tak dostupnost svého portfolia v regionu EMEA.
Zatím potvrdilo více než 100 zástupců retailů z 35 zemí a Distree Events očekává, že se ještě přihlásí další. Součástí konferenčního programu je i projev Régise Schultze, CEO francouzského retailu Darty.
„Kvalita a množství zástupců retailů účastnících se Distree EMEA rok od roku roste,“ uvedl ředitel a spoluzakladatel DistreeEvents Farouk Hemraj.
„Jde o silný mix e-tailerů, specializovaných retailerů a všestranných prodejců, kteří jsou schopní vygenerovat výrobcům napříč řadou trhů výrazné prodeje,“ dodal Hemraj.
Distree EMEA pořádá také Smart Channels Summit zaměřený na to, jak se retailové kanály napříč Evropou vyvíjí v prodeji chytrých domácností, připojených zařízení a internetu věcí.
Chystá se zde také nová poradenská služba od výzkumné společnosti GfK. Účastníkům má umožnit si domluvit předem schůzky s tzv. GfK Clinic, kde mohou probrat specifické obchodní problémy či trendy. Tým GfK také během konference chystá řadu prezentací, projevů a workshopů.
Retaileři a ostatní zájemci, kteří zatím nepotvrdili svou účast na Distree EMEA 2015 tak mohou učinit zde. Značky a výrobci, kteří by se rádi konference zúčastnili, se mohou registrovat zde.
Zdroj: Distree Events