Setkání Distree EMEA 2016, které proběhne koncem února v Monaku přinese startupům a novým firmám v oblasti spotřebitelské elektroniky možnost nechat si vypracovat komplexní analýzu jejich byznysu. Umožní to partnerství s ratingovou agenturou Early Metrics.
Všechny startupy a mladé firmy, které se zúčastní monacké konference se budou moci přihlásit. Early Metrics vybere celkem dvanáct z nich a provede expertní analýzu prostřednictvím rozhovorů. Výsledkem bude externí a objektivní náhled na silné a slabé stránky každé analyzované firmy.
„Produktové cykly v oblasti spotřebitelské elektroniky neustále zrychlují. Cesta od nápadu po žádaný produkt může být díky crowdfundingu a nových prodejních modelů velmi krátká. Distree EMEA se může pro mladé firmy stát vstupní branou do regionu. Partnerství s Early Metrics představuje další nabídku přidané hodnoty pro firmy, které se budou chtít přihlásit,“ uvedla Alexandra Sinsonová, event director konference Distree EMEA.
Výsledky analýz mohou posloužit jako vodítko pro investory z řad kapitálových firem nebo zavedených výrobců, kteří hledají nové příležitosti v oblasti hardwarových startupů. Výsledky jsou zároveň důvěrné a nebudou bez souhlasu startupu nebudou poskytnuty žádné třetí straně.
Zdroj: Distree Events