Distree EMEA se uskuteční po 14. v Monaku. Více než 1 000 účastníků z řad výrobců, distributorů, retailerů a e-tailerů přivítá Grimaldi Forum ve dnech 24. až 27. 2. 2016.
Nové i zavedené značky ze světa spotřební elektroniky a technologií zde budou moci navazovat nové obchodní vztahy a získávat nové prodejní kanály na trzích napříč regionem Evropy, Blízkého východu a Afriky.
„Konference konaná příští rok bude odrážet výrazné změny, které se dějí v ekosystému zajišťujícímu spotřebním technologiím cestu na trh v regionu EMEA. Identita značky, obchodní modely, čas dodání na trh jsou nyní kritickými faktory určujícími úspěch produktu na řadě trhů, které tvoří region EMEA,“ uvedla v oznámení Alexandra Sinson, ředitelka konference Distree EMEA.
Zatímco tradiční model výrobce-distributor-retail nadále tvoří základ prodejního kanálu pro spotřební technologie, stává se také součástí rozličného a složitého ekosystému dodávky, který značky při budování obchodu nutně potřebují, uvádí Distree Events. Právě tomuto tématu se bude příští ročník konference věnovat.
Konkrétně se blíže rozeberou témata on-line tržišť, odborníků na logistiku a zásobování a řady poskytovatelů marketingových služeb.
„Distree EMEA 2015 poskytne účastnícím se značkám unikátní příležitost setkat se s řadou firem schopných zlepšit jejich dosah a objemy prodeje,“ uvedla Sinson.
Na konferenci se bude prezentovat kolem 200 značek, zúčastní se seniorní zástupci největších distributorů z více než 60 zemí a k nim se připojí výkonní zástupci a nákupčí z retailů a e-tailů pokrývajících více než 40 evropských trhů. Každý delegát bude mít možnost projít si všechny ostatní účastníky a vyžádat si s ním schůzku.
Mezi zúčastněnými značkami se objeví výrobci nositelné elektroniky, dronů, audia produktů pro chytrou domácnost. Dostatečná pozornost se bude věnovat také PC, tabletům, smartphonům a souvisejícímu příslušenství.
Kromě toho pořádá Distree EMEA řadu souvisejících vystoupení (60 sekund na přesvědčení obecenstva, prezentace Fresh technologií apod.), v rámci kterých budou oceněny nové a nejžhavější produkty, nejlepší značky svých segmentů, distributoři i retaileři, kteří excelovali na svých trzích. Hlavní program totiž doplní EMEA Channel Academy: 2016 Awards, které se konají po osmé.
Účastníci se v rámci hlavního programu mohou těšit na hlavní přednášky, workshopy a summity zaměřené na různá témata. Na konferenci jsou pozváni odborníci na nepřímý prodej a zástupci analytických společností GfK a Context.
Konferenční program zahrnuje také vystoupení Nicka Sohnemanna, zakladatele a ředitele společnosti Futurecandy, která se soustředí na změny obchodních modelů a zapojení zákazníků.
„Ať už rozvíjíte efektivní multikanálové strategie, nasazujete jasné cenové politiky, budujete povědomí o značce nebo pracujete s retailery na zlepšení zapojení zákazníků, Distree EMEA vám dává příležitost mít účelnou diskuzi se seniorními decision makery schopnými dodat hmatatelné obchodníky výsledky napříč regionem EMEA,“ dodala Stinson.
V rámci minulého ročníku Distree EMEA zvětšilo výstavní prostory tím, že se přesunulo do Grimaldi Forum, kde se bude konat i letos. Všichni zájemci o účast se mohou registrovat zde.
Zdroj: Distree Events