DisplaySearch: Zájem o televize s přístupem k internetu roste, letos utrhnou 19 %

17. 8. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Podle analytické společnosti DisplaySearch se ještě v letošním roce stane klíčovým prvkem televizorů možnost jejich zapojení do domácí sítě a schopností přistupovat k internetu. Ještě více si mají zákazníci oblíbit LED podsvícení.

Internet ready televize s funkcí DLNA (Digital Living Network Alliance) tvoří v současné době 55 %  nových modelů z nabídky výrobců. Dle odhadů analytiků se jich letos celosvětově prodá více jak 45 milionů a na trhu plochých televizorů si tak ukrojí 19% podíl. V roce 2014 již budou televizory s touto funkcí představovat 42 % trhu s celkově 119 miliony prodanými kusy.

LED podsvícení nepoužívají výrobci jen kvůli lepšímu obrazu, ale také z důvodu úspory energie dodávaných televizorů. To je dnes velmi oblíbené téma, které se stále více dostává do podvědomí zákazníků. I proto bude v roce 2014 podle analytiků 80 % všech prodaných televizí disponovat LED podsvícením.

Vývoj prodejů internet ready televizí v letech 2009 - 2014

Zdroj: Quarterly TV Design and Features Report (červenec, 2010)

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi