DisplaySearch: zájem o 3D TV roste

9. 6. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
Analytická společnost DisplaySearch zveřejnila výsledky prodejů 3D televizí za první čtvrtletí letošního roku. Jaký je jich podíl 3D televizí a jak se vyvine do konce roku?

DisplaySearch: Zájem o 3DTV rosteV prvním čtvrtletí letošního roku se prodalo 1,9 milionu 3D LCD televizí. Při srovnání s předchozím čtvrtletím se jedná o nárůst ve výši 104 %. V celém LCD televizním trhu představovaly 3D televize 3,9 %. Z toho 3D televizí s aktivními brýlemi se prodalo více jak milion kusů a televizí s pasivními brýlemi na 880 tisíc kusů.

Výrazný nárůst prodejů 3D televizí je důsledkem poklesu cen prémiových 3D modelů v posledních měsících. Konkrétně 240 Hz aktivní modely zlevnily za poslední rok o polovinu.

Analytici očekávají, že do konce roku vzroste podíl 3D televizí na necelých 17 % a na začátku příštího roku dosáhne téměř 21 %.


Vývoj trhu LCD televizí v letech 2010 - 2012

 

4Q10

1Q11

2Q11

3Q11

4Q11

1Q12

3D

1,6 %

3,9 %

10 %

15,2 %

16,8 %

20,9 %

2D

98,4 %

96,1 %

90 %

84,8 %

83,2 %

79,1 %


Zdroj: DisplaySearch
Titulní foto: © PinkShot - Fotolia.com

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SPB
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SPB
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti