DisplaySearch: zájem o 3D TV roste

9. 6. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor:
Analytická společnost DisplaySearch zveřejnila výsledky prodejů 3D televizí za první čtvrtletí letošního roku. Jaký je jich podíl 3D televizí a jak se vyvine do konce roku?

DisplaySearch: Zájem o 3DTV rosteV prvním čtvrtletí letošního roku se prodalo 1,9 milionu 3D LCD televizí. Při srovnání s předchozím čtvrtletím se jedná o nárůst ve výši 104 %. V celém LCD televizním trhu představovaly 3D televize 3,9 %. Z toho 3D televizí s aktivními brýlemi se prodalo více jak milion kusů a televizí s pasivními brýlemi na 880 tisíc kusů.

Výrazný nárůst prodejů 3D televizí je důsledkem poklesu cen prémiových 3D modelů v posledních měsících. Konkrétně 240 Hz aktivní modely zlevnily za poslední rok o polovinu.

Analytici očekávají, že do konce roku vzroste podíl 3D televizí na necelých 17 % a na začátku příštího roku dosáhne téměř 21 %.


Vývoj trhu LCD televizí v letech 2010 - 2012

 

4Q10

1Q11

2Q11

3Q11

4Q11

1Q12

3D

1,6 %

3,9 %

10 %

15,2 %

16,8 %

20,9 %

2D

98,4 %

96,1 %

90 %

84,8 %

83,2 %

79,1 %


Zdroj: DisplaySearch
Titulní foto: © PinkShot - Fotolia.com

Čtěte dále

3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
AT Computers je IDG Distributorem roku společnosti Lenovo
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Arrow Electronics je AWS Rising Star Distributor Partner roku v regionu EMEA
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Vivolink představí svoje ProAV a systémová řešení na veletrhu ISE 2025 v Barceloně
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci