Podle zprávy analytické společnosti DisplaySearch by se tržby za prodeje OLED displejů měly vyšplhat až na hodnotu 5,5 miliardy dolarů v roce 2015. Přitom ještě vloni byly tržby na úrovni 0,6 miliardy dolarů, přičemž ukazatel CAGR (meziroční nárůsty výnosů - compound annual growth rate) měl hodnotu 37 procent.
V současnosti růst této oblasti táhnou především tzv. AMOLED displeje (jde o displeje s aktivní matricí s nízkou energetickou náročností), kterými jsou vybaveny zejména mobilní telefony a přenosné MP4 přehrávače. Zvyšující se výrobní kapacity AMOLED displejů umožní produkci těchto typů displejů i ve větších velikostech, například do notebooků, monitorů nebo větších televizí. Předpověď společnosti DisplaySearch pro rok 2015 naznačuje, že tržby za AMOLED displeje montované do televizí překonají s hodnotou 1,92 miliardy dolarů tržby za displeje v mobilních telefonech.
„Amoled displeje se stanou základem high-end spotřební elektroniky," uvedla ve zprávě ředitelka Display Technologies společnosti DisplaySearch Jennifer Colegrove. Tržby AMOLED displejů podle ní již v letošním roce překonají tržby za tzv. PMOLED displeje (displeje s pasivní matricí).
DisplaySearch dále oznámila, že celosvětové tržby za OLED displeje v posledním čtvrtletí roku 2008 dosáhly 156 milionů dolarů, ve čtvrtletním srovnání stouply o 17 procent. Celoroční tržby za 2008 tak činily 615 milionů dolarů, což představuje 24 % meziroční nárůst.
Čtvrté čtvrtletí roku 2008 bylo slabší pro PMOLED displeje díky nižší poptávce, naopak dařilo se prodeji AMOLED displejů díky rostoucí poptávce po mobilních telefonech vybavených AMOLED displeji, zejména výrobců Nokia, Samsung Electronics a Sony Ericsson.
Jedničkou mezi výrobci OLED displejů byl v posledním čtvrtletí roku 2008 Samsung SDI (nyní SMD), konkrétně jeho podíl na trhu představuje 31 %. Samsung je leadrem trhu v tržbách za OLED displeje již několik čtvrtletí za sebou právě především díky rostoucí výrobě AMOLED displejů.