LCD nadále zůstává dominantní zobrazovací technologií a v každém regionu představuje více jak polovinu prodejů televizí. Světový šampionát ve fotbale měl být hlavním prodejním tahákem pro nové modely, ovšem v Evropě příliš nezabodoval. Opačná situace nastala v Japonsku, Číně, Latinské Americe a regionu Asie/Pacifik, kde se televize prodávají stále dobře, v důsledku čehož analytici odhadují pro druhou polovinu roku 2010 meziroční nárůst prodejů o 20 %.
Zákaznici obecně vnímají rozdíly mezi modely podsvícenými klasickými CCFL trubicemi a LED diodami. Ty jsou sice dražší, ale poptávka po nich významně roste a ceny klesají. LED LCD televize proto budou v příštím roce podle odhadů analytiků tvořit více než 50 % všech prodaných LCD televizí. Špatně si nevedou ani plazmové televize, jejichž prodeje rostou a v letošním roce se jich celosvětově prodá o 25 % více než vloni, tj. 18 milionu kusů.
Zdroj: DisplaySearch Quarterly Advanced Global TV Shipment and Forecast Report (říjen, 2010)