Dell začal v České republice nabízet službu podpory Premium Support

9. 5. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: © reji - Fotolia.com
Majitelé zařízení Dell Inspiron a Alienware (a od počátku léta také Dell XPS) dostanou non-stop technickou podporu včetně služby SupportAssist, která detekuje problémy hardwaru a může upozornit techniky dříve, než si samotný zákazník všimne problému.

Společnost Dell představila službu Premium Support pro počítače a tablety, která je nyní dostupná i v České republice. Díky Premium Support se mohou zákazníci obracet na vyškolené techniky kdykoliv a kdekoliv na světě.

Služba byla donedávna dostupná pouze v USA a Kanadě, nyní se rozšířila do dalších regionů. Zákazníkům nabídne podporu prostřednictvím inovativní technologie Dell SupportAssist, která automaticky detekuje problémy týkající se hardwaru i softwaru.

SupportAssist tímto způsobem umožňuje technikům Dellu začít pracovat na řešení problému s předstihem, tedy dříve, než se o něm vůbec dozví samotný zákazník.

Klíčové vlastnost služby Dell Premium Support:

ICTS24

  • Telefonický nebo on-line přístup k podpoře 24 hodin denně 7 dní v týdnu. 

  • Na základě dálkové diagnostiky provedení servisu přímo na místě během 1-2 pracovních dnů. 

  • Jeden zdroj s odbornými hardwaru i softwaru. 

  • Proaktivní řešení automaticky detekovaných problémů technologií SupportAssist. 

  • Komplexní podpora předinstalovaných softwarových aplikací, jako jsou Microsoft Office, Explorer, Outlook apod.

  • Asistence při připojování k síti, nastavování tiskárny, zálohování, instalaci antiviru, upgradu operačního systému apod.

Služba je v současné době k dispozici pro zákazníky se zařízením řady Dell Inspiron nebo Alienware. Majitelům s XPS bude k dispozici od 12. 7.

Zdroj: Dell

Čtěte dále

GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
GFI Software: Umělá inteligence v IT bezpečnosti automatizuje rutinní činnosti
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SPB
eD system bodoval u HPE, je distributorem roku v oblasti SPB
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně
T-Mobilu mírně klesly tržby, spotřeba dat dál stoupá dvouciferně