Společnost Dell představila službu Premium Support pro počítače a tablety, která je nyní dostupná i v České republice. Díky Premium Support se mohou zákazníci obracet na vyškolené techniky kdykoliv a kdekoliv na světě.
Služba byla donedávna dostupná pouze v USA a Kanadě, nyní se rozšířila do dalších regionů. Zákazníkům nabídne podporu prostřednictvím inovativní technologie Dell SupportAssist, která automaticky detekuje problémy týkající se hardwaru i softwaru.
SupportAssist tímto způsobem umožňuje technikům Dellu začít pracovat na řešení problému s předstihem, tedy dříve, než se o něm vůbec dozví samotný zákazník.
Klíčové vlastnost služby Dell Premium Support:
-
Telefonický nebo on-line přístup k podpoře 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
-
Na základě dálkové diagnostiky provedení servisu přímo na místě během 1-2 pracovních dnů.
-
Jeden zdroj s odbornými hardwaru i softwaru.
-
Proaktivní řešení automaticky detekovaných problémů technologií SupportAssist.
-
Komplexní podpora předinstalovaných softwarových aplikací, jako jsou Microsoft Office, Explorer, Outlook apod.
-
Asistence při připojování k síti, nastavování tiskárny, zálohování, instalaci antiviru, upgradu operačního systému apod.
Služba je v současné době k dispozici pro zákazníky se zařízením řady Dell Inspiron nebo Alienware. Majitelům s XPS bude k dispozici od 12. 7.
Zdroj: Dell