Společnost Dell oznámila zavedení nové služby Premium Support Plus, která překračuje rámec současné služby Dell Premium Support a má ambici nastavit nový standard úrovně podpory pro spotřebitelské a herní počítače.
Služba nabídne funkce v podobě nepřetržité podpory po telefonu, vzdálené diagnostiky či hardwarové a softwarové podpory. Díky technologii Dell SupportAssist se má jednat o první spotřebitelskou službou, která proaktivně vyhledává problémy.
Uživatelé spotřebitelských a herních modelů od Dellu se tak mohou těšit na službu s prediktivní kapacitou, která předvídá potíže dříve, než nastanou, automaticky odstraňuje viry a optimalizuje výkon spotřebitelských počítačů.
Služba také zahrnuje řadu pokročilých prvků, jako je oprava poškození vzniklého při nehodě. Automatizované proaktivní a prediktivní funkce byly testovány a prověřeny na podnikovém trhu a Dell je nyní přináší běžným spotřebitelům.
Zákazníci si mohou přizpůsobit prostředí podpory podle svých preferencí a vybrat si automatizovanou integrovanou podporu, podporuu na míru poskytovanou technikem, případně nebo kombinaci obou přístupů.
Dell uvádí, že doba nutná k vyřešení problému se v porovnání s jinými nabídkami prémiových služeb zkracuje až o 88 % a počet potřebných kroků v procesu podpory až o 77 %. Služba Premium Support Plus je již k dispozici u modelů Dell Inspiron, XPS a Alienware.
Zdroj: Dell