Společnost Dell oznámila na svém setkání Dell Enterprise Forum ve Vídni změny v partnerském programu PartnerDirect, jejichž účelem má být podpoření prodejů přes partnerský kanál.
Důležitou novinkou je možnost partnerů zacílit v rámci programu na konkrétní zákazníky a získávat od Dellu leady k potenciálním obchodům, přičemž výrobce slibuje, že je nebude sám aktivně využívat. Zákazník se však pořád bude moci rozhodnout, zda nakoupí přes partnera, nebo přímo od Dellu.
Společnost dále provede restrukturalizaci svých týmů pro channel a pro segment sales. Nově je chce sjednotit pod jedno vedení, a to zvlášť v každé zemi, kde působí. Tento krok má partnerům přinést větší předvídatelnost a vlastním prodejcům Dellu zase vyšší odměny za práci skrz channel.
Mezi oznámené změny dále patří:
-
End-to-end podpora prodeje ze strany Dellu pro servery, úložiště, sítě, software, tenké klienty, pracovní stanice a zabezpečení, dále pak rozšířené rabaty za prodej vícera produktů v rámci jednoho obchodu.
-
Šestinásobné navýšení investic do předváděcích jednotek a laboratorního vybavení, stejně jako zvláštní podmínky pro vypůjčení předváděcích sad skrze Dell Financial Services (DFS)
-
Spuštění nového programu financování pro channel v rámci DFS. Ten nabídne vybraným distributorům a partnerům na úrovních Premier a Preferred například dvoutýdenní prodloužení kreditu, vyšší limity kreditu nebo finanční nástroje.
-
Zvláštní 2% rabat na prodej softwaru pro Premier partnery působící v oblastech bezpečnosti, správy informací, ochrany dat a správy systémů.
Zdroj: Microscope.co.uk