Cheryl Cooková, nová šéfová Dellu pro channel, zavedla krátce po svém jmenování změny v globálním partnerském programu Partner Direct, které mají posunout společnost blíže k prodejním kanálům. Oznámila to na konferenci Dell World v Torontu.
Společnost například navýší investice do svého demo pool programu o 500 %, což má partnerům přinést větší přístup k technologiím Dellu a pomoci jim s prodejem.
Podle Cheryl Cookové má toto navýšení posloužit „jako katalyzátor.“ Partneři mají rovněž dostat vyšší pobídky k přesunu ke klíčovým strategickým řešením.
Dell bude navíc motivovat své interní týmy k prodeji přes partnery. Interní obchodníci nově dostanou 20% kompenzaci za prodej jakékoliv pracovní stanice, tenkého klienta a jakéhokoliv PowerEdge, VRTX, SecureWorks, úložného, síťového nebo softwarového řešení novému zákazníku prostřednictvím channel partnera.
„Účelem je posílit týmovou práci a soustředění okolo klíčových řešení,“ okomentovala Cooková toto rozhodnutí.
Podle představitelů Dellu má nedávná privatizace společnosti přinést silnější pozici coby poskytovatele end-to-end řešení. To mělo být hlavní poselství konference Dell World.
Zdroj: IDG News Service (CDN)