Dealerské setkání Lamy Plus „Pojďte s námi pivko“

11. 6. 2009
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

Lama Plus, největší specializovaný distributor spotřebního materiálu a počítačových doplňků v ČR, uspořádala na konci května již 4. ročník setkání s obchodními partnery z Prahy a okolí. Distributor mimo jiné představil partnerskou podporu a B2C e-shop Pyramid. Jaké další informace prodejci získali?

Kromě bohatého občerstvení měli partneři Lamy možnost ochutnat i specialitu - pivní zmrzlinuSetkání všech článků prodejního řetězce od výrobce přes distributora až po resellera na jednom místě je tradičně příležitostí si vzájemně vyměnit zkušenosti a diskutovat o současné situaci na trhu. Lama Plus přivítala na své pražské zastávce více než 40 partnerů.

Hlavním tématem přednášek a prezentací partnerů akce z řad výrobců byl originální spotřební materiál. Zástupci společností Brother, Canon, Hewlett-Packard a Oki představili novinky v této oblasti. Dealeři se seznámili s jednotlivými technologiemi tisku a získali přehled o nákladech na tisk jednotlivých produktů a značek. Výrobci prezentovali zejména změny v balení spotřebního materiálu.Logo je vlastní značka distributora, která zahrnuje řadu počítačových doplňků

Společnost Hewlett-Packard představila celkový re-design obalů, zástupkyně společnosti Canon upozornila na odlišnosti v balení podle trhu, pro který je spotřební materiál určen. Dalším z prezentovaných témat bylo rozlišování balení také podle uživatele a jeho chování - četnosti a náročnosti tisku.

Nabídka výrobců zahrnuje několik typů balení s různou kapacitou náplní například pro velkoobjemový tisk nebo pro běžné domácí uživatele. Zákazníci mají k dispozici řadu zvýhodněných balení spotřebního materiálu tzv. více packy, které obsahují 2 nebo více produktů (černá + barevná náplň, 1+1 černá náplň apod.). Předností takového balení je významná úspora nákladů proti nákupu jednotlivých produktů samostatně. Také prodej tiskových médií (fotopapírů) bude v letošní sezoně podporován ze strany výrobců formou výhodného nákupu promobalení a multi-packů. Jiří Sedláček ze společnosti OKI předává Michaele Šnapkové, marketingové manažerce Lamy Plus, certifikát autorizovaného distributora na spotřební materiál OKI pro rok 2009 S dobou nahrávající úspoře nákladů, a tudíž větším zájmem zákazníků o alternativní spotřební materiál, se výrobci zaměřili na prezentaci výhod používání originálního spotřebního materiálu.

Novinky u Lama Plus

Na prezentaci Logo produktů z vlastní kolekce distributora si zákazníci vyzkoušeli novinky ze sortimentu počítačových doplňků - např. myši, klávesnice a numerické klávesnice, čisticí prostředky pro moderní přístroje a zařízení (LCD, plazma TV...). Kolekce bude v nadcházející sezoně rozšířena o řadu doplňků pro notebooky - skiny, slevy, podstavce, tašky a brašny atp.

Přednáška distributora Lama Plus byla zaměřena na sílící trend a vzrůstající důležitost obchodování se spotřebním materiálem, nejen co se obratu, ale i zisku týče. Distributor nastínil hlavní výhody spolupráce se specialistou na spotřební materiál. Dealery zaujaly ojedinělé služby, které mají napomoci jejich obchodování - např. e2Locator - specializovaný vyhledávač spotřebního materiálu, leták Materiál nebo katalogová podpora. Lama Plus dále představila B2C internetový obchod Pyramid a jeho přednosti - implementovaný vyhledávač spotřebního materiálu, rychlé nastavení do základní plně funkční verze, variabilitu nastavení jednotlivých atributů obchodu a řadu dalších funkcí.

bitcoin školení listopad 24

Pokud máte zájem o více informací o e-shopu Pyramid, obraťte se na Kamila Válečka, který ho má ve společnosti Lama Plus na starosti. Jeho kontakty najdete ve vyhledávači distributorů zde (nejprve se přihlaste).

Po pracovním programu na všechny účastníky čekal v pivovaru test pivních znalostí a zcela nevšední zážitek - ochutnávka pivní zmrzliny. Bohatý večerní raut a posezení u piva doprovázela stylová muzika. Tombola o tiskárny a řadu dalších zajímavých cen završila celé setkání.

Čtěte dále

Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
Canalys: Trh chytrých náramků a hodinek vyrostl o 3 %, o trůn se dělí Apple s Xiaomi
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
ComSource: Čtvrtinu dat posílaných z mobilu na internet tvoří obsah na sociální sítě
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem
Obchodní rozchod, Ingram Micro ukončuje spolupráci s Broadcomem