David Žežulka je obchodním a marketingovým ředitelem českého DPD

13. 2. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: DPD
Nový šéf obchodu a marketingu přichází z konkurenčního TNT. Na starosti bude mít kromě jiného také novou obchodní strategii společnosti.

Společnost DPD CZ oznámila příchod Davida Žežulky na pozici marketingového a obchodního ředitele. V DPD bude mít na starosti kromě řízení obchodního a marketingového oddělení také novou obchodní strategii firmy.

Žežulka přichází do DPD od přepravce TNT Express Worldwide, kde působil na stejné pozici od roku 2014. V minulosti pracoval také několik let u O2, kde vystřídal řadu obchodních pozic. Následně působil v ČEZu jako manažer řízení prodejních kanálů.

Svůj volný čas se David Žežulka snaží co nejvíce trávit s rodinou na horách, nebo u vody, kde se potápí. Rád si zahraje hokejbal či florbal.

Zdroj: DPD CZ

Čtěte dále

Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
IDC: Dodávky průmyslových tiskáren stagnují, výkonnost segmentů se ale liší
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
ComSource: Čtyři z pěti organizací kritické infrastruktury čelily phishingu
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
HPE ocenilo partnery roku 2024, nejlepším distributorem je DNS
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program