Se společností Fujitsu PFU spolupracujete již více než devět let. Nyní se vám podařilo uzavřít první distribuční smlouvu pro ČR a SR. Jaké konkrétní výhody pro vás a vaše partnery z kontraktu vyplývají oproti předchozímu stavu?
DV: Jako oficiální distributor dokumentových skenerů Fujitsu a servisní středisko jsme teď v ještě lepší pozici ve vztahu k výrobci. V první řadě můžeme nabídnout lokální podporu se servisním zázemím, dodávky kompletního portfolia dokumentových skenerů a lokální sklad zařízení a náhradních dílů.
Co podle vás odlišuje Infomatic od konkurence?
DV: Naší přidanou hodnotou pro partnery je prodej dokumentových skenerů formou konzultativního prodeje. Navíc náš školený tým servisních techniků je připraven partnerům kdykoliv pomoci.
Mohou od vás koupit zařízení i přímo koncoví uživatelé?
DV: Prodej i servisní podporu zajišťuje pouze partnerská obchodní síť. Infomatic jako distributor pomůže udělat testy řešení, vybrat vhodné zařízení a podle požadavků a lokality doporučí vhodného obchodního partnera.
Jaké jsou vaše nejbližší cíle?
DV: Chceme být jedničkou na trhu v prodeji dokumentových skenerů Fujitsu a s tím spojených služeb. Detailní plány a nové možnosti spolupráce s partnery představíme 29. 4. 2015 na semináři Fujitsu, který pořádáme pro naše stávající i nové obchodní partnery.
Vztahuje se distribuční kontrakt společnosti Infomatic na celé portfolio Fujitsu PFU?
KS: Infomatic má v nabídce kompletní sortiment skenerů od mobilních skenerů, například pro obchodní zástupce na cestách, až po ty, které mohou digitalizovat 100 000 stránek denně.
V ČR prodáváte dokumentové skenery již od roku 1994. Jaké trendy pozorujete na lokálním trhu?
KS: Vidíme, že ustupuje doba, kdy dokumentové skenery byly součástí administrativního „back office“ oddělení, dnes už je trend „skenovat přímo do procesů“. Kromě toho doba je mnohem mobilnější, což je také důvod, proč nabízíme mobilní skenery, které skenují přímo do počítače a dají se propojit do cloudového prostředí.