Fintech Skip Pay, člen skupiny ČSOB, oznámil, že na pozici obchodního ředitele jmenoval Davida Filippova. Ten v nové roli přebírá kompletní zodpovědnost za obchodní výsledky Skip Pay, zaměří se i na posilování partnerství s klíčovými hráči české e-commerce.
Filippov má s fintechy bohaté zkušenosti. Pro Leadsor – mezinárodní lead generation společnost – se podílel na expanzi do Španělska. V MBA Consult, mezinárodní společnosti zabývající se správou úvěrů v selhání, měl jako šéf obchodu na starost největší retailové hráče v oblasti pojišťovnictví, telekomunikací a energetiky.
V Dateio, průkopníkovi CLO marketingu v Česku, zajišťoval jako head of strategic relationships business development globálních bankovních skupin jako Santander nebo ING. Před nástupem do Skip Pay působil ve společnosti Klarna, jež se zaměřuje na odložené platby.
„Aktuální dění nám přináší perfektní příležitost ukázat české e-commerce scéně, jak moc může získat partnerstvím s námi – jako jedním z nejdůležitějších nástrojů na placení v e-commerce,“ uvedl nový obchodní ředitel Filippov.
Zdroj: Skip Pay