Společnost Datart kompletně zmodernizovala svou největší prodejnu v České republice. Pobočka s rozlohou 1500 m2, jež se nachází v pražském OC Letňany, získala novou podobu v souladu s konceptem „Prodejna 21. století“, který Datart začal používat koncem roku 2015.
Hlavním motivem konceptu je humanizace prostoru. Datart uvádí, že vytvořil prostředí prodejny odpovídající potřebám zákazníka, od použitých materiálů a designu interiéru až po odpočinkové zóny nebo barevné a prostorové členění prostoru.
Zajímavostí jsou i elektronické cenovky, které šetří papír. Ceny na těchto cenovkách Datart aktualizuje přes Wi-Fi: jakmile centrálně změní cenu výrobku, změna se ihned promítne do všech prodejen společnosti.
Výraznými prvky nové podoby prodejny jsou sekce Café plaza, kde si mohou zákazníci odpočinou u kávy (a samozřejmě si u toho prohlédnout nabídků kávovarů), nebo studio pro kompletní návrh a vybavení kuchyně.
Vzhledem k rozsáhlosti rekonstrukce včetně skladu a zázemí bylo nutné prodejnu přestěhovat na tři měsíce do náhradních prostor. Přestěhování celé prodejny zpět do OC Letňany zvládl tým 30 specialistů během 15 hodin.
Zdroj: Datart